fredag den 7. december 2012

Endelig!!

Så fik jeg farvet håret og klippet det. Jeg lavede total hjemme salon og fik klaret det hele med 2 spejle og lidt logisk tænkning :)


Billedespam;


Sådan så det ud før.. hæsligt!


Undervejs - med pose på hovedet :)


Så blev det endelig farvet lyst igen og jeg ser ikke længere helt tosset ud :)

her til aften har jeg spist rester fra i går, brugt på en helt anden måde :) nemlig resten af den lækre kartoffel-porrer-suppe brug som basen til boller i karry med ænle og gulerod :)
Jeg har gjort det let, tilsat lidt mælk og karry til suppen og taget kød-og melboller af de der færdige fra frost . Skar også et halvt æble og en gulerod i tern for at få lidt friskt :)


Det ligner næsten kattemad :) men det smager meget bedre end det ser ud ! <3

Knus AyoePhilippa // Ciirkeliinespletter <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar