tirsdag den 4. december 2012

På vej mod Århus :)

Så går turen mod Århus, for at hente bilen. Jeg skal nemlig kører til Malmø for min guideskole Service&co. og aflevere nogle papirer..
Jeg har pakket en skøn madpakke, med en sandwich, gulerødder og masser af snacks!


Når jeg har afleveret bilen i Malmø, skal jeg med toget til København og ind og besøge min skønne moster og onkel i deres nye lejlighed :)

Og så må i hellere lige få en grusom historie fra i går. Jeg var ude og købe julegaver med Tilde i går og her fandt jeg en bog der hedder lille gris.. Men den er en grusom og ond lille gris som spiser sine venner - se selv her:


Hvad er det dog for noget at lærer sine børn!! verden er OND!!

Mange Knus til alle fra AyoePhilippa // Ciirkeliinespletter <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar