fredag den 14. december 2012

Hjemme-beautysalon ..

I dag forvandler jeg , mit virkelig retro, badeværelset til beautysalon og mig selv til en vinter'lækker chic <3
Her er lidt af det jeg regner med at skulle nå :)
Til kroppen:
Har jeg lavet en lækker scrub, da jeg jo er på 'low budget' i denne måned..


Den er lavet af kaffegrums og lidt yoghurt, for at gøre det lidt smooth..
Samtidig skal jeg have barberet ben, og smurt dem og resten af kroppen i lækker Elisabeth Arden creme..

Til ansigtet:
har jeg købt en maske forleden dag, da jeg var med Kamilla i byen og shoppe..


Jeg bliver så lækker med det chokolade i krydderen (:
Må også hellere få plukket øjenbryn .. Tilde plejer at gøre det, men hun arbejder meget i december. Så nu må jeg selv (;

Til bisserne:
Jeg HADER at børste tænder, men jeg skal jo.. Så en gang i mellem bleger jeg dem med hjemmebleger, så de er hvide som sne, og man bliver blændet af dem, lige som Ross' fra venners :)

Her for i opskriften..
1/2 tsk bagepulver
1 tsk tandpasta

Brendovilte, både til at børste og skylle i..
Bland bagepulver og tandpasta med brendovilte, så du syntes mængden passer. Det skal stadig være "grød" men mere lind.. Børst så tænderne i det, men det må IKKE sluges, da det gør ondt i maven så.. Børst i ihvertfald 2-3 min og spyt så skidtet ud.. Skyld med vand og derefter i brenovilte.. Så er de rene.. Altså meget rene!

Til håret:
Skal jeg have puttet det lækre sølv farve i, som skal gøre mit hår gråt i stedet for tis gult, som det er lige nu.. Det sker med en lækker mirakel shampoo med violet "et-eller-andet" som tage det gule skær væk og som skal forvandle mig, efter far ord udsagn, " fra en på 14 til en på 80" :)
Og så skal det have en god hårmaske fra Matas striber


Til Neglene:
Skal jeg have filet neglene, og givet dem en farve.. Noget VILDT! Og så lidt olie til neglebåndene ..


Jeg må lige lave et indlæg når jeg er færdig, så i kan se hvordan det hele er blevet..

1000 Knus fra AyoePhilippa // Ciirkeliinespletter <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar