lørdag den 1. december 2012

Lidt nyt

Jeg må hellere holde jer lidt opdateret :)
Jeg er i dag 1.december startet på en udfordring uden lige :)
Det går ud på at jeg ingen sukker må spise i hele december måned.. Og den bliver svær!
Jeg hader i forvejen jul pga den måde folk lækker hjernen på hylden og bruger penge som aldrig før. Den måde hvor på alting skal Jules op eller ned og at man spiser tonsvis af småkager, julegodter, svinekød, risengrød o marcipan.. Det skulle man da have lov/mulighed for på alle mulige andre tider af året også . Så i år har jeg taget udfordringen op for at undgå at blive spist af julenissen og dens mange uhyggelige konsekvenser.
Derfor NUL slik, kager eller rafineret sukker til mig :)
Jeg er fast besluttet på at holde det, så jeg kan bevise at det kan lade sig gøre.
Der er dog lavet 1 undtagelse og det er alkohol.. Jeg skal nemlig holde nytår hos en veninde og det hører til!

I dag har jeg spist en æggemad og en smoothie til morgenmad og noget lækker fuldkornspasta med tun, majs og bønner til aften :)
Og jeg er MÆT!! Det er skønt !

Håber i har haft en god 1. December med alle de traditioner i har for denne dag og måned..

Knus AyoePhilippa // Ciirkeliinespletter <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar