tirsdag den 11. december 2012

Øv det svært !

Ja , det er bare det sukker-afhængigheds-afvænnings-øv!
Jeg er lige nu på 12 dagen, og for Søren det er svært lige nu!
Det siges at det er mellem 10. Og 14 dagen det er værst, for du har kunne holde i 10 dage, men samtidig er der dobbelt så langt igen, og på 15./16. dagen er du jo over halvdelen så hvorfor ikke også tage den anden halvdel, så føj for helvede hvor er det bare svært lige nu, midt i den kritiske periode! Og hold nu .... hvor har jeg lyst til at æde en stor fed plade marabou, eller en hel flødeskumskage!!


Og når dette så møder en på arbejdet og de også der er nogle slik numser uden lige, så må jeg reddes af didde derhjemme..


Hun er nemlig på suppekur og den er endnu sværere end min.. Hun spiser kun suppe og lidt frugt, eller grøntsager .. Bah!!

Så til dagens billede:


Leveret af en kollega for et par dage siden, via facebook og total min følelse af hvad der skulle ske med julemanden og jul hvis det stod til mig!

1000 kage knus fra
AyoePhilippa // Ciirkeliinespletter <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar