onsdag den 19. december 2012

En opdate på min sukker detox

Sukker og slik? Nej tak :)


Iiihhh det GODT! Jeg er næsten ovre den slemme periode..
Jeg er nemlig ikke lige så hungrende efter sødt mere, men jeg følte mig som en synder, forleden dag, da jeg havde købt en ansigtsmaske med chokolade i, og det duftede såååå godt - jeg kunne have ædt det!
I dag er det den 19 og det betyder at der kun er 12 hele dage tilbage :) jeg er så stolt af mig selv og håber på jeg i Januar ikke falder i skålen og æder mig fed igen, når nu jeg har kæmpet for at slippe af med afhængigheden :)

Og så har jeg tilmeldt mig Go'kur på TV2 til januar og skal følge deres madplaner og træningsplaner, så jeg kan komme igang med at få den krop jeg altid har ønsket mig <3

1000 Knus fra AyoePhilippa // Ciirkeliinespletter <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar