onsdag den 5. december 2012

Iiihhhh København

Ja endnu en dag i skønne København er gået og jeg startede dagen med en banan og en ostemad..


Derefter læste jeg avisen, gik i bad, hørte god musik og gjorde mig klar til at skulle ud..
og ud kom jeg, jeg gik en laaaaaaang tur i københavn her på vores side af søerne, var både på østerbro, nørrebro og frederiksberg, og så i den smukke sne..
Endnu engang bliver det lidt billedespam :


En af søerne i klædt den smukke sne ..


Der findes massevis af kirker i det smukke københavn, og her er en jeg synes var værd at tage billede af..


Her er det en legeplads og sfo i en pakke, som jeg kun har set her i byen.. Her er der ikke meget plads, så den sygeste rutsjebane bliver da sat fast på tagterassen, og så snoet ned til jorden, smart er det !


Søpavillionen, pakket ind i snevejr, og så smukt!


Her er det tapasfabrikken hvor vi spiste igår.. det er sindsygt lækker mad!! deres unghanebryst, og indbagt gedeost er helt klart værd at skrive hjem om!! Mmmmh..

YouTube Video

Og så må vi se om det virker.. en lille videohilsen fra mig og det vinteragtige københavn :)

Knus og et lille kys til sidst fra AyoePhilippa // Ciirkeliinespletter <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar