tirsdag den 4. december 2012

Godnat fra mit København

En begivenhedsrig dag går nu på held og smutter under dynen i min mosters gæsteseng..
Jeg har kørt masser af kilometer i dag og været på tur !
Her er en lille billedespam af turen


På vej - endelig ! :)



Den smukke Vejle by set fra broen :)


Køen på storebælt, som var lukket pga isflager der faldt ned fra kablerne..


En snavset bilrude og en tur i tunnelen på vej til skønne sverige og forvirrende malmø..

I morgen skal jeg igen til malmø, for at hente bilen og så skal jeg nok først hjem torsdag til middag, da de isglatte veje truer onsdag aften og nat..

Og så en lille sukker opdate.. i dag har jeg spist masser af tørrede frugt, mandler og andet godt snack fra min lækre madpakke og fået 2 æble brikjuice, men overlever efterhånden fristelserne af chokolade og andet, og er høflig som bare .. når nogle tilbyder noget sødt..


godnat puss og 1000 Knus fra AyoePhilippa // Ciirkeliinespletter <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar