søndag den 30. december 2012

Mærkelige dage og starten på noget nyt

I dag er lidt en mærkelig dag.

Marc er flyttet i dag, og huset er halv tomt, men samtidig med at det er sørgeligt så er det også starten på noget nyt :)
I løbet af nogle uger flytter mikki ind!
Didde og jeg skal her til aften ud og spise så vi kan nå at se lidt til hinanden, inden hun smutter til düsseldorf for at holde nytår med nogle venner ..


Mig her til aften !


Og så lidt sukker Update;
Jeg er officielt færdig med udfordringen i morgen når det nye år kommer ind af døren ! Det er så lækkert og så starter der samtidig en ny.. Nemlig at være vegetar i januar :)

Mine tanker går til "mystiske M" som jeg efterhånden ser ret meget til <3

1000 Knus fra AyoePhilippa // Ciirkeliinespletter <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar