søndag den 2. december 2012

Godmorgen og endnu en ny dag

Ja så blev det 2. December, første søndag i advent og sneen har lagt sig :)
Her er udsigten fra vinduet i hos min far, som jeg har sovet hos i nat <3


Og det var noget af en udfordring.. Min far og familien er nogle værre slik numser. De spiser både julekager og marcipan og æbleskiver og meget andet godt i denne tid..
Men jeg må holde kuren! Så jeg lavede smoothie til morgen, og her for i lige lidt inspiration :) <3

Jeg har altid en meget moden banan i køleskabet, som bruges i enten smoothie eller boller ..
Og så havde min far nogle skønne blåbær i fryseren, som jeg brugte..
1 banan, og 2 håndfulde blåbær, puttes i blænderen..


Derefter kommes noget yoghurt i for at gøre konsistensen lettere..
I det er tilfælde blev det en nyhed


Nemlig yoggi med appelsin og kokus og så med 30% mindre sukker
Ca. en dl og så min specialitet nemlig at tilsætte havregryn. Jeg kommer altid en håndfuld havregryn i for at give den noget fibre som fylder i maven, så man kan holde sulten lidt for døren..


Og så blendes det hele, til en lind masse.. Jeg kom 2 Dråber stevia i for at gøre den lidt sødere, men det kan sagtens undlades..


Færdig !! og nøj den var lækker ..
Og så spiste jeg lige en oste mad med kødpølse til, så jeg fik lidt protein :)



Håber i for en fantastisk dag.. Jeg smutter på arbejde fra 16-21 i min lille butik :)

Knus AyoePhilippa // Ciirkeliinespletter <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar