torsdag den 13. december 2012

En rolig dag

I dag er det lucia dag og jeg har igen i nat sovet ved min farmor.
Igår hyggede jeg hele dagen med den skønne Kamilla og fik shoppet julegaver til hendes søskende osv.
Her er lidt billedespam


Et par lækre nytårsstilletter, lolas cupcakes, en nytårskjole fra vila og en skøn elefant fra ElephantParade :)


Et par smukke skindhandsker, endnu et par nytårsstilletter og mit yndlingsmærke Decadent <3


Her er det aftensmaden der bestod af mørbradgryde med ris og salat med olie/eddike dressing ! mmmhh og selvfølgelig hjemmelavet :)

Idag har jeg ingen planer, er efterhånden træt, man står nemlig tidligt op når man er hos farmor.. hun har haft rengøring i dag og vi har spist lidt lækker frokost .
Der går nok ikke længe før jeg tager bussen hjem.. jeg ved huset ligner lort og det er jo kun mig der gør det, når didde arbejder så meget som hun gør lige nu :)
i morgen skal jeg på arbejde l 13 og lukke butikken :)

Håber i alle for en god dag og weekend! <3
Knus AyoePhilippa // Ciirkeliinespletter <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar