torsdag den 27. december 2012

På cafe og vente ..

Ja så nåede jeg til mit skønne København og det er dejligt at være tilbage i de små gader på Nørrebro <3
Lige nu sidder jeg på cafe fordi min skønne moster ikke er hjemme, hun er taget til Rødovre til frisør og kommer først hjem om en lille halv time, så jeg har sat mig ned og få en kop cafe latte.. Den er i dag en smule kedelig, plejer at få karamel sirup i, men det er jo sukker, så jeg må nøjes med min tro følge Svend - en søde tabelet ..

Stedet er vildt hyggeligt og charmerende ..








(Hold op hvor jeg ser træt ud, men har ikke sovet så meget i nat)

Som man måske kan se er alle stole og borde forskellige og kaffen er virkelig god og lavet på rigtig espresso maskine..
I højtalerne kører newjazz og der er stearinlys på bordene :)
Helt sikkert et godt sted som jeg kunne finde på at besøge igen..
Cafeen er at finde på Ravnsborggade lige overfor galleri oxholm <3

1000 Knus fra AyoePhilippa // Ciirkeliinespletter <3

Location:Ravnsborggade,København,Danmark

Ingen kommentarer:

Send en kommentar