fredag den 7. september 2012

Tøsehygge

I dag har jeg brugt hele dagen sammen med den skønne Anne-Matilde og vi har rigtigt hygget.




Til morgen kom jeg alt for sent op og måtte hoppe i jumpsuit og paryk for at nå det hele . Folk glor godt nok meget på skolen når man er anderledes end dem.. Når men, jeg mødte op og så har vi været sammen lige siden kl 8 i morges.. Vi snakker sindsygt godt sammen og er meget ens på mange punkter, alt bortset fra hendes virkelig lugtende prutter og at hun snipper (at nulle med pudehjørner, for at stimulere fingrene) , men jeg kan nu rigtig godt li den dejlige tøs alligevel! Vi gik på pizzaria til aftensmad og fik pizza som vi ventede på i 10.000 timer, fordi vores bestilling var blevet væk i mængden..
Nu er jeg så igen hjemme i grejsdalen og skal sove, inden jeg skal tidligt op i morgen og afsted op til min farmor. I morgen skal jeg nemlig til Århus med hende og hente nogle ting til mit køkken, som jeg er ved at renovere .. Og så skal vi på besøg hos min kusine Jose og mine skønne grandkusiner matilde og Mie.. Det bliver dejligt at komme lidt væk fra det hele :) <3

Sov rigtig godt !!
Knus AyoePhilippa // Ciirkeliinespletter <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar