fredag den 21. september 2012

En dag på arbejdet..

I går var jeg på arbejde går og oplevede en hel del, som jeg gerne vil fortælle om..
Jeg mødte ind til kl. 14.30, selvom aftalen først gik på kl 15 da det var en ekstra lukkevagt jeg havde taget for at hjælpe, som jeg altid gør. Men hele dagen havde der været problemer med internettet og dermed med dankort, telefon og intranet, men som jeg har lært er det en udfordring og vi finder sq altid en løsning.
Kl 15.30 blev jeg "efterladt" med 2 kollegaer, af mine chefer og havde derefter ansvaret for butikken. Der var 'run' på og det er da for sin vis godt, men jeg fik samtidig med allermest stress besøg af en 'prøvekøber'. En prøvekøber er ansat hos en firma vores direktion har hyret til at tjekke op om vi er opmærksomme på snyd med varer og alders grupper i forhold til salg af spiritus og tobak. Og jeg gik lige i fælden, og overså 2 poser kaffe a 49,15,- pr stk. Men stor ros skal lyde til min kollega der spurte efter ID hos en dreng under 18 og dermed bestod.
Jeg måtte jo bide i det sure æble og tage det til eftertanke. Det er sådan det kan ske en gang i mellem.

Tiden gik og vi er godt med på opgaver, der er masser af kunder og systemet med Dankortet virker stadig ikke, men vi har nu fundet ud af fejlen at det er internettet og dermed debet kort der ikke fungere .. Så dem sender vi i banken efter penge :)
Kl 18 går min ene kollega A, hjem og Nu er kun M og jeg tilbage, hvilket er super hyggeligt. Vi hygger, tager en sodavand og jeg lukker butikken som jeg plejer.
Kl 20.02 vælter min DC J ind af døren med ordene, "Hvorfor helvede tager du ikke telefonen?!" og jeg svarer som det er, at det er fordi jeg ikke har hørt telefonen ringe (den virker joikke pga. Internet problemet). Men han er rasende og da han når til døren med kode er han så meget oppe og kører at han må have mig til at åbne den. Aldrig har jeg oplevet ham på denne måde, og efter et par opkald falder han ned og sætter mig ind i situationen, at vi ikke kan låse butikken pga internet problemet.
Der bliver ringet til TDC som står for skidtet, og meldingen lyder vi kommer alt mellem nu og om 4 timer :)

yes!! Det er mig der for lov til at skulle tulle rundt og vente!

Så det gør jeg, vente vente vente, telefon "jeg er der om er kvarter". Døre låse op og låse i.. Åbne loftlemme og tusindvis a skabe for at lede efter den forbandede boks.
Efter 1 time skulle problemet være løst og jeg kan låse butikken igen og må tage en taxa hjem på chefens regning, for Bussen er forlængst kørt /:

Hvad jeg ikke gør for det firma, den butik og den chef !! Det er fanme ikke lidt kan jeg godt sige dig ?!
Skulle man spørge om lønforhøjelse når jeg står til rådighed til en hver tid lige som dem der er ansat til den dobbelte løn af min ? Det kunne være man skal overveje det !

En roman om mig - det derfor jeg har bloggen . ❤

Knus AyoePhilippa // Ciirkeliinespletter <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar