lørdag den 8. september 2012

Søndag

Så blev det søndag og jeg havde egentlig fri. Men sådan går det aldrig så nemt /: jeg blev ringet op fredag aften om ikke jeg kunne arbejde . Der er kommet 14(!) paller hjem med rod og ravelse som jeg skal sælge som lagersalg, skal stå på torvet foran butikken hele dagen og være sælger .. det skal nok blive fint.

Men så kom udfordringen, "du må gerne klæde dig ud Ayoe" siger hun i den anden ene af telefonen.. Årh - så skal jeg jo til at være kreativ for at finde et kostume jeg kan have på hele dagen som ligner en købmand/sælger/her-skal-du-da-helt-sikkert-nok-finde-noget-ravelse-at-tage-med-hjem-lokkeduekostume :)
Jeg står op nu kl 7 og har en time til jeg skal kører, så lad os nu se hvad det bliver til :)

Knus AyoePhilippa // Ciirkeliinespletter <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar