søndag den 16. september 2012

De sidste uger

De sidste par uger har bare været så begivenhedsrige og det er slet ikke til at forstå at det her er mit liv..
Jeg har det rigtig godt med der hvor jeg er nået til i mit liv, de venner jeg har, de valg jeg har taget og de ting jeg til tider har valgt forkert på - det er nemlig det der gør at jeg lære nyt..

Se mig for en måned siden inden jeg startede hgs


Træt og glad for at være hjemme fra min københavnertur med den skønne Emilie :) men os en Ayoe som ikke helt vidste hvad hun skulle og kunne forvente sig af de kommende 3 måneder..


Mig på første skoledag på hgs hvor det stadig var sommer og jeg ikke anede hvad jeg den dag gik ind til !


Billedet her er fra taget i forbindelse med opdateringen af mit cv og det viser mit glade usødede jeg, bare mig som jeg er. Det er et smukt symbol på den rejse jeg har startet efter jeg er startet og har lært nye mennekser at kende..


Og han kaster med flasker i stuen og i haven og på baren, men smadre dem kun på gulvtæppet.. På billedet er Marc på arbejde en aften hvor Didde og jeg spontant beslutter os for en bytur og en aften jeg så meget nyder, fordi jeg endelig er fri..


Symbolet på kærlighed er kage! Ej, men det er mit bidrag til ugentlig kagedag på hgs som vi lynhurtigt fik stablet på benene .


Mit Te selskab med hgs pigerne, som bare er et af mange arrangementer jeg har deltaget i med dem som mine partnere og som jeg bestemt ikke vil være foruden <3


Og så lige en sidste ting som jeg også i den her månede er blevet besidder af, nemlig intet mindre end 2 nye tatoveringer :)

Og ja jeg kunne blive ved i 10.000 år om den lille måned jeg har haft med oplevelser , som jeg simpelthen håber bliver ved, så længe det er muligt <3

Tak til mig for at give slip, til mog for at erkende mig selv og til mig for at være modig nok til at udfordre min indre kontrolfreak til at give slip, at grine og græde, at danse og slappe fuldstændig af !

Jeg er taknemlig over at have så dejligt et liv !
Og så en Lizette ting
- jeg vil gerne udbringe en skål for Didde ;


; som har hjulpet mig gennem en svær tid og som jeg har holdt i hånden de dage hvor vi har stået stærkere end nogensinde <3

Knus fra AyoePhilippa // Ciirkeliinespletter <3

P.s. Det blev sørme til lidt mere billede Spam end forventet, håber du overlever sveske!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar