torsdag den 13. september 2012

Mit smukke hus :)

Jeg er i gang med at lave en smule om i vores gamle hus 265!! og det bliver bare så skønt efterhånden ..
En smule billeder :)



Min smukke opgang som jeg lavede en dag i februar hvor jeg meldte mig syg.. Og som min tidligere roomie synes lignede en børnehave .. Men når hun ikke vil lave noget selv, så må hun leve med børnehaven :)


Det skønne køkken - hvor Vi før havde et cafebord i turkis og 3 stole, hvoraf kun 2 rigtigt kunne stå der og det var noget vores skønne udlejere havde stillet op da jeg flyttede ind i septemper sidste år.. Men nu har jeg endelig fundet en 'skænk' som jeg har hængt op og fundet nogle barstole til i stedet


Samtidig har jeg været på loppemarkede og finde rammer og andre ting i guld, som nu er hængt op over sofaen og der skal mange flere til..

Marc og Didde synes så oven i købet at det er hyggelig og flot..

Knus AyoePhilippa // Ciirkeliinespletter <3

1 kommentar:

  1. Jeg synes du bor rigtig hyggeligt. Kan især godt lide væggen med de kulørte cirkler - det er helt opmuntrende, så at sige. :)

    SvarSlet