fredag den 14. september 2012

Juhhuuuu!!

Jeg har siddet med hovedet over vanddamp hele morgenen og prøvet at jage sygdommen væk og det virkede faktisk overraskende godt .. Lige nu snotter jeg kun en smule, men kan stadig mærke en lille tudse i halsen.. Som "selvfølgelig" forsvinder når jeg i aften drikker den i hegnet :)

Jeg har en aftale om 'max feeeest ' hos den dejlige Anne-Matilde, med nogle af dem fra HGS, i aften og det skal nok blive hyggelig ..
Samtidig sidder jeg os i bussen med den dårlige samvittighed fordi køkkenet ligner noget der minder om LORT og Didde skal have Rosa på besøg i aften .. Så jeg må ringe og undskylde mange tusind gange om lidt når hun har pause .. Øv os at jeg ikke nåede det .

I går var jeg på 2 Cafedate med K og Det var lige så hyggeligt som sidst.
Jeg er så glad for at have en som ham der kan tage mig lidt væk fra hverdagens strabadser og få mig til at tænke på noget andet i nogle timer.. Jeg har aldrig rigtig været den der havde venner som jeg så efter skole, så det at jeg endelig har fundet et par stykker eller 5 er lykken for mig :)





Og så må i hellere lige få at se at jeg er spændt op til lir i sort kjole og lyserøde detaljer til i aften :)

Knus AyoePhilippa // Ciirkeliinespletter <3

1 kommentar:

  1. Hvor dejligt at læse, du har fået det bedre.
    Du ønskes en rigtig god aften & det er en rigtig flot håndtaske, meget fin farve. :)

    SvarSlet