mandag den 3. september 2012

En god weekend !

Det har bare været noget nær den perfekte weekend! Jeg har hygget mig noget så gevaldigt !
Fredag, var jeg i byparken med HGS og få en Øl inden jeg tog på arbejde og senere fik i en lille opdate på min bytur med pigerne og jeg hyggede mig virkelig meget !
Lørdag en lille opdate mere om mine tømmermænd og tøse hygge med Didde, og så søndag stod jeg tidligt op og tog på arbejde. Havde fri 16.15 og så kom MinFar og hentede mig . Det var så dejligt at se ham igen efter 2 måneder, og at hører der sker så meget i hans liv som er godt for vores fremtid . Hans skal nemlig endelig skilles fra sin kone igennem 27 år, som er min tidligere mor. Det er så dejligt at han endelig kommer fri af kløerne på hende og tager beslutninger selv..
Derefter tog jeg op til Trine og de andre piger fra HGS. Vi var 6 tøser til kage, brætspil, Disney og nachos . Det var så dejligt at hygge med dem og lærer dem bedre at kende og det er jeg så glad for ikke at have undværet !

Idag har jeg så været hos Anne-Matilde og hygge med at lave negle på hende og spise sushi og bare snakke tøsesnak! Det er simpelthen så skønt at jeg igen er på ret spor .
I morgen skal jeg i skole og så har jeg en kaffe date med en fyr jeg håber i kommer til at hører mere om :) om aftenen har jeg en aftale med Didde om snak om en indtil videre hemmelig ting og så skal jeg gøre rent for onsdag skal jeg holde engelsk tea'party brunch med HGS pigerne <3

Der sker så meget og jeg skal nok fortælle mere så snart jeg kan komme til det <3


Knus AyoePhilippa // Ciirkeliinespletter <3

Ps. I dag har jeg haft det så godt med den måde jeg har set ud, så et par billeder er vel på din plads






1 kommentar:

  1. Lyder dejligt med det du har oplevet. Håber det bedste med din kaffe-date. :) & det er nogle rigtig fine billeder af dig.

    SvarSlet