tirsdag den 25. september 2012

Nu er det snart Halloween !!

Og jeg glæder mig altid vildt meget til den tid ;) jeg elsker at klæde mig ud og derfor elsker jeg Halloween, elsker de børn som har taget det til sig og kommer og laver slik eller ballade og så elsker jeg uhyggen omkring den tid og så er det jo kun bedre jeg bor oven på begravelsesforretningen og har kister i kælderen.. :D

Jeg søger masser af af inspiration i denne tid til nye kostumer fordi jeg altid søger det bedste kostume til de Halloween fester jeg deltager i..

For mig behøver det ikke nødvendigvis være herre uhyggeligt at være udklædt til Halloween, men det at man går meget op i det er det der betyder noget for mig.


Sidste år holdt jeg Halloween fest i forbindelse med min indflytter fest og jeg havde brugt 3 måneder på kostumet jeg havde på :) og så var der os mange flotte, som mine gæster havde fundet frem..
Jeg havde på det tidspunkt en ven, hvis mor solgte græskar, og jeg fik alle resterne.. Jeg havde fyldt huset med 120 græskar og forsøgt at få en kiste til låns nede fra butikken.. Den fik jeg afslag på, men købte (hos min ven Anders) et børneskellet vi navngav Bertil, som vi lød hænge ud over badekaret, som var fyldt med rød frugtfarve, vand og kakaopulver (som ligner brændt hud på overfladen), og så fyldt badeværelset med stearinlys :)
Og så havde Tascha og jeg været i Børkop og hente Tøris, for at bruge det i punch og røg i hytten :)

Men jeg vil gerne dele min inspiration, for i år, med jer
Så den for i lige nu :)


Det er meget kreativt og jeg skal bare så meget i gang med at lave flere forskellige!

Og så skal i selvfølgelig vide - jeg laver gerne dit kostume, lige det du synes det skal være, ! Vi finder ud af noget :) bare skriv !!

Knus fra AyoePhilippa // Ciirkeliinespletter <3

1 kommentar:

  1. Hvor lyder det bare rigtig lækkert alt sammen. Jeg er sikker på, du nok skal få lavet dig et fantastisk kostume - jeg har aldrig været til Halloween-fest, så jeg har egentlig aldrig været klædt ud på selve den dag. Men måske ændrer det sig, da jeg måske skal noget sammen med kæresten. Jeg mangler bare ideer/inspiration, jeg ved at kæresten skal være Ghostface fra Scream (han har allerede bestilt en maske).

    SvarSlet