søndag den 21. oktober 2012

Auktion på vidunderet!!

Ja, så nåede vi dertil.. Jeg har efter 5 år fået en antik seng hjem til vejle og den skal nu være min nye bedste sovekammerat..

Derfor er det så sørgeligt og glædeligt på samme tid at jeg skal af med min nuværende, men det skal jeg altså . Så nu er den på auktion!

Du ved godt hvordan den ser ud, du har enten ligget i den selv eller hørt om nogen der har fået lov til at overnatte i den, sove tømmermænd ud, have hed sex i den eller været ulykkelig i den og så har du sikkert hørt om historien om prinsessen i tårnværelset som var ligeglad om det var koldt og gråt så længe hun havde sin seng !
Og nu har du så mulighed for at overtage dette vidunder af en seng !
Madrassen er en boxmadras der er 140x200 og den er så god at ligge i.. Jeg har købt den i bilka for 2 år siden.. Jeg har ikke meder til den, men har et hvidt stel som passer til den, som du selvfølgelig for med hvis ikke du synes det er for tøset..
Jeg har valgt at sætte den tilsalg til et endnu ukendt beløb, som du er velkommen til at byde på!!
Så værsgo' BYD mine damer og herrer !



Marc har sovet i den et par gange eller 2 efter en bytur


Og så er den skøn at pakke kuffert ud i efter en lang tur


Men den har jo prøvet at flytte før, så den er i træning <3

Knus AyoePhilippa // Ciirkeliinespletter <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar