tirsdag den 16. oktober 2012

Gæster og kiksekage

I dag har jeg haft en skøn dag ! Jeg stod op kl 9.30 efter at have sort virkelig længe og godt.. Jeg lavede morgenmad og hyggede på sofaen et par timer, inden jeg opdagede at min skønne Didde ikke var på arbejde, men lå i sin seng og havde det faktisk skidt.. ( når man arbejder i institution som hun, må man hellere lade vær med at smitte alle 30 børn på stuen)


Men jeg havde i går helt random inviteret til kiksekage og kaffe selskab via facebook og sørme os fået svar - Gunnar og Emilie & Oskar, som er hendes skønne søn på 2 år :)
Så jeg havde lavet kiksekage og gjort klar og så kom Emilies veninde Iben sørme os med for hyggens skyld ..
Vi hyggede rigtig godt i et Par timer og Oskar var godt aktiveret med cupcakes, cirkeline, biler og alt det andet vi nu ellers kunne finde på . Og så selvfølgelig en masse "voksensnak" :)
Det var så skønt at have besøg af dejlige mennesker i huset og bare sådan helt afslappet at hygge et par timer !

Iihhh og så bliver jeg sq så skruk når jeg bruger tid sammen med skønne unger som Oskar ! Jeg vil os ha baby! ;D
Men det vist noget med man skal have en doner til sådan nogle børn.. ;)

Knus AyoePhilippa // Ciirkeliinespletter <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar