lørdag den 13. oktober 2012

Jumpsuits til salg :)

Jaaaaa.. Så er jeg endelig i gang med at få en lille business op og kører.. 

Jeg har for et par måneder siden lavet min første Jumpsuit til min bedste veninde Natascha, så hun kunne hygge sig i den, mens jeg var på guide skole, så hun ikke skulle savne mig for meget. Den var simpelthen for dejlig, så jeg blev nød til at lave en til mig selv os.. og så har det gået fremad..
Lige nu har jeg bestilt stof hjem til et jumpsuit til en hemmelig, (en fødselsdagsgave) og intet mindre end 12 meter sort tyl til et halloween kostume til min roomie Didde..

Men så tænkte jeg at i skønne mennesker os skulle have mulighed for at hygge jer i sådanne et lækkert jumpsuit..
Så de er hermed sat i udbud, og prisen er omkring 500kr, men så kan alle farver og ønsker i verden også gøres til virkelighed..

Her er min egen, i mintgrøn og hvid som jeg elsker 
Knus fra AyoePhilippa // CiirkeliinesPletter <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar