tirsdag den 2. oktober 2012

Tilde <3

I nat har jeg sovet hjemme hos min dejlige veninde Tilde og jeg har så meget hygget mig <3
Vi farvede hår, bryn og spiste god mad.. Jeg lavede hjemmelavet daim og vi lavede tv køkken ud af det, ( filmen kommer nok i næsten uge, når den er blevet rettet..)
Og så fik jeg dagens udfordring mens vi sad på Jensens bøfhus, nemlig at puste et stearinlys ud med næsen.
Det er for det første sindssygt svært, man skal nemlig have "ren" næse og så skal vinklen være helt rigtig.. Det tog mange forsøg, men til sidst gjorde jeg det.. Og da vi gik sagde tjeneren os "nu gider jeg heller ikke hører på det mere" :)

Her til morgen skulle vi møde senere og lige nu sidder vi og har ynglingslæren Gorm !! :) <3

Håber i for en god dag ! :)
Knus fra AyoePhilippa // Ciirkeliinespletter <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar