tirsdag den 9. oktober 2012

Juuuhhhuu!!!

Der har været stille på bloggen i nogen tid fordi jeg har været en smule syg og træt af at bruge for meget energi på at tænke dumme tanker .. Så nu må jeg i gang igen !
Jeg starter i morgen på en lille 10 dages kur, hvor jeg håber at tabe lidt kilo og få sparket gang i noget motion og så videre.
Kuren er i alt sin enkelthed en Low carb kur, som betyder ingen kulhydrater fra f.eks. Ris, pasta og brød , men i stedet masser af kød, æg og grøntsager :) og så selvfølgelig tonsvis af motion..
Jeg har 10 dages fri fra arbejde, og 6 dage fra skole i perioden og den tid skal jeg bruge på at træne, både styrke og fedt forbrænding.. Så jeg glæder mig , til alt andet end mit daglige glas grøntsagsjuice /:

Selvfølgelig bliver i heller ikke snydt her på bloggen, så alle måltider og opskrifter og fif og motions planer bliver smidt på bloggen så i kan følge med <3


Knus AyoePhilippa // Ciirkeliinespletter <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar