tirsdag den 28. august 2012

Tatovering!





Endelig igår var det mandag og jeg skulle tatoveres! Jeg havde glædet mig for sindssygt og jeg er som tidligere fortalt afhængig.

Jeg fik lavet et træ på mit lår, som er helt specielt.. Det er nemlig en tribute til til den smukke sangerinde Barbara Moleko.. Jeg har taget inspiration i et billede af hende med hvilende, rolige øjne og vildt hår, og så har jeg fået skrevet hendes initialer b&m i græsset ved træets fod..




Det kommer sig af en lang historie, som jeg prøver at gøre kort..
Barbara har lavet en single der hedder 'gå en tur' og coveret til den har en tekst og skrifttype på, som jeg tidligere har fået tatoveret i Lloret i maj, men min tatovør svarer ikke og jeg har hørt rygter om at han måske skulle være død af kræft i mellemtiden.. Så den skønne Barbara har hjulpet mig til at finde skrifttypen, som betyder alt for meget for mig..

Så nu er den skønne Barbara foreviget på hud, til evigt minde !!

Samtidig fik jeg lavet en lille sløjfe om mit håndled, og jeg er her til morgen blevet snydt af mig selv allerede, jeg har nemlig prøvet at flytte den som hvis jeg havde haft en snor om hånden..




Knus fra AyoePhilippa // Ciirkeliinespletter <3

1 kommentar: