fredag den 24. august 2012

Det hårdt arbejde ..

Lige nu sidder jeg og kæmper med erhversøkonomi på handelsskolen for anden modul (80min.) i træk.. Og det sq hårdt ! Nicolai tæller ned minut for minut til vi har fri 12.50 ..
Jeg synes det er rigtig svært med debet, kredit, tal, afstemning, kontoplaner, bla bla bla osv osv ....


og når vi så ovenikøbet har JJ som lærer, som har et sindsygt monotont stemmelege, så bliver det fanme tørt..
Men jeg har fri lige om lidt, der er ikke længe til weekend og nu er det så os begyndt at regne :)

Knus fra AyoePhilippa // Ciirkeliinespletter <3

P.s. Lagde du mærke til det nye design ? Emilie (MorMille) min skønne veninde har fået lov til at lege med HTML og design og være kreativ :) det ser så skønt ud ! <3 Tak !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar