fredag den 24. august 2012

En hård nat, men det skal nok blive en god dag

I dag er det fredag, jeg skal arbejde kl 15 efter skole, og jeg har fri hele weekenden..
Men natten har været en smule rodet..
Jeg satte mig til at se rain man på DR1 i går aftes, men kunne ikke rigtig holde mig vågen, så jeg gik i seng 23.30" .
Jeg bor sammen med Marc, som arbejder i Nattelivet i Vejle og i går havde han en lille vagt og en konkurrence han skulle vinde. Nemlig at drikke 4 liter øl hurtigst og først og dermed blive 1. Medlem af fadbamsernes klub.. (det blev så hurtigt lavet om til han fik 6 øl mere end forventet)
Og det betød at kl 01.10 kom han ind af døren nede i opgangen og løb op ad trappen og hamrede på min dør.. Kom ind i mit værelse og smed sig på sengen, hvor han faldt i søvn. Så han har fyldt halvdelen af min seng og jeg har ikke rigtig sovet fordi manden snorker..
Klokken halv syv ringede mit ur og han vågnede og gik ind i sin egen seng og sov videre og ville derfor ikke i skole /: (hans egne valg og mumlen skal jeg ikke blande mig i)
Da jeg så kom ned af trappen var der fyldt med ærter og majs i opgangen, og det jo fordi han har spist pizza for at undgå for mange tømmermænd... -.-' men sådan er Marc og om lige om lidt har vi boet sammen i et år, så det er jo ikke noget nyt..

Og så kommer vi til dagens udfordring fra nicolai som er en af dem jeg er kommet i klasse med..




Jeg har nemlig paryk på i skole i dag..
Jeg er jo af den art af mennesker som ikke synes der er noget der er pinligt eller for meget.. Derfor tager jeg paryk på de dage hvor mit hår er for fedtet eller jeg har en dårlig hår dag.. Derfor er det bare helt naturligt at tage udfordringen og når jeg har 12-13 parykker liggende i cirkusskabet, så hvorfor ikke bruge det? :)

Jeg skal lukke butikken i dag med min allerbedste kollega Miralem som også kommer og henter mig og kører mig hjem :) #lågsus <3

FredagsKnus fra AyoePhilippa // Ciirkeliinespletter <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar