søndag den 4. december 2011

masser af Sushi og ny rumbo

Jeg smider lige et søndags indlæg, bare fordi jeg havde tid.. 

Jeg ELSKER sushi og jeg spiser det som aldrig før! jeg har spist sushi 10 gange inden for den sidste måned og det uden at vide om jeg kan tåle at spise det med kuren eller ej.. jeg er blevet afhængig og det bliver kun værre.. Jeg har nemlig fået ny rumbo fra 1.januar og Guess What ? Han er halv japaner og spiser mindst lige så meget sushi som mig, så forbruget bliver helt sikkert ikke mindre.. 

Samtidig for jeg det godt af at spise sushi - jeg føler mig sund i forhold til at bestille en pizza og jeg vil meget hellere nyde 8 stk. sushi for samme pris som en pizza koster ..
Jeg skal spørge min læge på onsdag, omkring kalorier og sushi og om jeg overhovedet kan tillade mig at spise sushi så mange gange om måneden :/

På Tirsdag har min smukke farmor 80års fødselsdag og jeg er inviteret til brunch.. bare mig og farmor og farfar - det skal nok blive godt - specielt når jeg finder ud af hvad hun skal have i gave :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar