lørdag den 16. februar 2013

En pause fra bloggen og masser af nyheder

I dag er det søndag og det er ikke en hvilken som helst søndag.. Det er nemlig den 17. Og i dag har jeg kendt Morten i 2 måneder ..
Han har i den periode gået fra at være mystiske M til at være min skønne kæreste , og næsten roomie, i den forstand at jeg bor hos ham i øjeblikket :)

Han er nemlig flyttet fra ekskæresten og bor nu ikke langt fra lidl, og det er 10.000 gange lettere for en doven krop som min..
Men Jeg har det så godt i hans selskab og han har os lyst til at lære mig og mine veninder at kende.. Så jeg er gladere end nogensinde :)

I dag skal jeg på arbejde 13.30, men inden da skal jeg til JOBSSAMTALE!!! Jeg blev ringet op i går at de (mads og Bente) havde set min annonce som barnepige/ aupair og de meget gerne ville se mig .
30 timer om ugen med 2 skønne prinsesser i vejle :) det lyder som noget for mig!
Så jeg er herre spændt..

Jeg har holdt pause fra bloggen fordi Morten er flyttet og der har været meget at se til og mange nye oplevelser jeg lige skulle fordøje inden jeg kan fortælle jer om dem i løbet af de næste par dage :)

Men nu vil jeg smutte i bad og gøre mig klar til at skulle til samtale og i må krydse jeres fingre for mig ! <3


1000 Knus fra AyoePhilippa // Ciirkeliinespletter <3

1 kommentar: