fredag den 20. april 2012

Du ved hvad det handler om, du siger det bare ikke

En lille hilsen fra Spanien og verdens bedste undervisning. Jeg sidder lige nu og har assertions undervisning. Vi lærer virkelig meget om os selv. At lærer om hvordan man klare forskellige situationer og konflikter , både hos os selv og hos kommende gæster, når vi er ude som guide. Efter jeg er taget herned har jeg fået en smuk opfattelse af mig selv, min måde at Agerer og reagere. Derfor ved jeg nu hvad jeg skal når jeg kommer hjem. Jeg har svært ved at fortælle hvad der sker i disse dage, da vi arbejder meget med os selv og den måde vi tænker på. Jeg har lovet mig selv at skrive masser af noter til alle lektioner for at få det bedste ud af alt dette. Men i disse lektioner om mig selv, er der ikke en note som er værd at skrive ned, da det handler meget om at arbejde med sig selv og sit væsen i sin sjæl og med sit kropssprog.. En lille besked der går ud til nadia pigen! Jeg har fundet kissies 'lil Wayne' top, både i farve og sort/hvid. Hvis du ikke selv finder den i smukke Thailand, så vil jeg meget gerne tage den med hjem til dig ! <3

1 kommentar:

  1. NU skal du i gang :D

    Jeg tagger dig i en blogger leg der lige nu kører rundt.
    Regler og forløb kan du tjekke mere ud om på linket.
    http://mormille.blogspot.dk/2012/08/en-blogger-leg.html

    SvarSlet